Strategische boost

Dit (maatwerk) pakket richt zich op het versterken van leiderschap binnen onderwijsinstellingen en kan o.a. gericht zijn op:

  • Het ontwikkelen van een duidelijke en inspirerende visie en missie die iedereen binnen de organisatie verbindt en richting geeft.
  • Advies en begeleiding in het opbouwen van een cultuur van vertrouwen en respect.
  • Bevorderen van een positieve en veilige cultuur.
  • Aanpakken van werkdruk en stress onder collega’s.
  • Begrijpen van de unieke kenmerken en leerstijlen van Generatie Z en het aanpassen van onderwijsstrategieën om hierop in te spelen.
  • Advies en begeleiding inzake het ontwikkelen van programma’s en initiatieven die het welzijn van studenten bevorderen, inclusief mentale gezondheid en inclusiviteit.

Deze boost leidt tot:

  • Versterkte leiderschapsvaardigheden binnen de school.
  • Een duidelijke en gedeelde visie en missie.
  • Verbeterde communicatie en samenwerking binnen de onderwijs organisatie.
  • Effectieve strategieën voor het omgaan met veranderingen en uitdagingen in het onderwijs.
  • Effectieve communicatie met docenten, studenten, ouders en andere belanghebbenden om een transparante en open schoolcultuur te creëren.
  • Een positieve en ondersteunende schoolcultuur die het welzijn van zowel docenten als studenten bevordert.

Dit pakket biedt essentiële tools en inzichten voor onderwijsleiders en helpt een omgeving te creëren waarin zowel docenten als studenten kunnen excelleren.

Boost prijs: €3900,- (exclusief btw en reiskosten).

  • Intake
  • 4 dagdelen op locatie (georganiseerd door instelling zelf)
  • Advies en begeleiding

Naast de standaard pakketdiensten zijn er optionele individuele boost sessies beschikbaar tegen extra kosten. Deze sessies bieden persoonlijke begeleiding en ondersteuning op maat.

Het pakket kan daarnaast naar wens worden uitgebreid met aanvullende modules en sessies, afgestemd op de specifieke behoeften van de onderwijsinstelling.

Neem contact op voor meer informatie of om een intakegesprek te plannen.